2016/09/10

Szombati chill

Tegnap este csaptunk egy kis visszafogott tivornyát az erkélyemen a magyarokkal, akikkel tegnap bóklásztam mindenfelé és akiket nem utolsó sorban már most imádok, kiegészülve még egy magyarral, aki tegnap érkezett és Dimitróval (aka Díma), az ukrán sráccal, akivel első este összebarátkoztam a konyhában, és szintén indokolatlanul jó fej. Én rendkívül jól éreztem magam, ez nagyon erős kezdése volt az évnek. Ukránul úgy van az „egészségedre”, hogy bugyma - ez később még fontos lehet. Ma is tanultatok valamit. A buli után aludtam 11-ig, és most olyan kipihent vagyok, mint még soha!

Megreggeliztem és várom, hogy a többiek is magukhoz térjenek és kiderüljön, hogy mit rejteget a mai nap számomra.

Update 1: Addig is nézzetek szét a szobámban (a tiszteletetekre rendet raktam):

    
 
     

Update 2: a társaság fele továbbra is meg van halva, Dima ráérbedt, hogy tudja használni az eduroamon az internetet és nekiállt kapcsolatot létesíteni az otthoniakkal, Réka segített rendet rakni és megnéztük Sanyi szobáját is (ő érkezett tegnap). Egyébként SanBa eléggé kihaltnak tűnik, alig látni embereket. Továbbra is tombol a nyugalom.

Update 3: A nap további része sem tartogatott semmit, amitől megcsapott volna az adrenalin. Megalkottam életem második tojásos rizsét (kukoricával), amit az előzővel szemben nem áztattam szét teljesen. Ezúttal csináltam egy egész fazékkal, úgyhogy remélem kitart egy darabig. A főzőcske után Attilával, Nikivel és Rékával nekiláttunk filmet nézni, ám internet hiányában azok közül kellett válogatni, amik Ati gépén rajta voltak. Sajnos a dolog vége az lett, hogy az Amerkia kapitány: Polgárháború címre hallgató örökérvényű klasszikust néztük, amit az előzményfilmek hiányában nem nagyon sikerült élveznünk. Két és fél óra kimerítő unatkozás, én mondom! Soha többet Marvel film. Legalábbis a közeljövőben biztosan nem. A többiek elmentek boltba, én pedig megnéztem két részt a House of Cardsból, ami pedig éppen az előbbi filmélmény ellenkezőjét nyújtotta. Kb. 11 magasságában nekiláttam a lóbőr húzásának.

No comments:

Post a Comment